Fontos információk

Fizetés és számlázás

Akik a helyszínen készpénzben fizetik be a konferencia díjat kérjük, a pontos összeget hozzák magukkal. A befizetésről kiállított számlát a konferencia első napján regisztrációkor kapják meg a résztvevők. A regisztrációs folyamat felgyorsítása érdekében a kérjük előre küldje el a számlázási adatokat a szervezőknek.

Kiállítók és poszter előadók

A kiállítókat és poszter előadókat május 31.-én reggel 8 órától várjuk. A kiállítási tárgyakat gépkocsival a MOHA parkolón keresztül lehet a konferenciaterembe szállítani. Fontos, hogy a kiállítási tárgyakat és a posztereket a program kezdete előtt szükséges elhelyezni a konferenciateremben.

Előadók

Az előadók legyenek szívesek elküldeni a prezentációjukat (ppt) a szervezőknek május 24.-ig ezzel segítve a tolmácsok felkészülését. A prezentációkat (ppt) a szekciók előtt szükséges feltölteni a laptop-ra, hogy kényelmesen tartható legyen az ütemezés.

Étkezés

Kávé, tea és ásványvíz a kávészünetekben lesz felszolgálva. Az ebéd a MOHA házban lesz minden regisztrált résztvevőnek (a konferenciadíj tartalmazza). Húst tartalmazó (csirke mindkét nap) és vegetáriánus menü lesz elérhető azok számára akik jelezték igényüket. Vegán és glutés és/vagy laktózmentesen étkező vendégeket egy belvárosi vegán étteremből szolgáljuk ki (vegán, laktóz és gluténmentes ételekkel). Május 23.-ig szükséges leadni a rendelések számát a MOHA étterem és a vegán étterem felé. A nyitóbulin felszolgált étel meglepetés (a konferenciadíj tartalmazza).

Helyszín

A helyszínről minden fontos információt megtalálitt.